Wygląd zewnętrzny

Mimo sportowego charakteru, nie należy zapominać, że BMW M5 E34 to w dalszym ciągu limuzyna. Jeśli limuzyna, to bardzo bogate wyposażenie. Jeśli wersja spod znaku M, to sporo specjalnych dodatków podkreślających sportowe zacięcie. Takiej teorii trzymali się inżynierowie BMW M Gmbh. BMW M5 E34 występowało zasadniczo w dwóch wersjach nadwozia: sedan oraz touring. W porównaniu do zwykłych wersji BMW serii 5, nadwozie M5 E34 wzbogacone było o szereg detali, które opisane są w poniższych punktach.

  • Specjalne zderzaki z dodanymi dolnymi nakładkami + nakładki progowe występujące w trzech kontrastujących z nadwoziem odmianach kolorystycznych (Diamond Black metallic [181], Sebring Grey metallic [229] i Granite Silver metallic [237]). Szczegółowy wykaz  poszególnych kolorów pakietu dolnego ospojlerowania znajduje się w dziale "Kolorystyka nadwozia". Na życznie klienta, pakiet ten mógł być polakierowany w kolorze nadwozia. W trakcie produkcji przedni zderzak przeszedł mały lifting.

  • Spojler tylnej klapy w kolorze nadwozia (tylko w opcji na życzenie klienta).

  • Pakiet listew drzwiowych shadowline (tylko w opcji na życzenie klienta).

  • Oznaczenia M5 na tylnej klapie oraz na przednim grillu (tylko z wąskim grillem), które mogło być usunięte na życzenie klienta.

  • Od przełomu września i października 1992r, każda M5 mogła być zamówiona z aerodynamicznymi lusterkami M-mirrors.

  • W wersji sedan, blenda tylnej klapy w kolorze czarnym.

Dodatkowo w maju 1994 roku zmieniony został grill oraz maska (z wersji wąskiej na szeroką).


Dzięki tym charakterystycznym cechom, nie sposób pomylić wersję M5 ze zwykłą E34.

        Powered by cms.wij.pl