90' Venom

Data produkcji:
- karoseria 11.12.1990,
- reszta elementów 20.06.1994.

Kod typu: HD91

Silnik:
- S38B36 - oryginalnie,
- S38B38 - obecnie.

Kolor nadwozia: Jet Black [668]

Wnętrze:
- Anthracite M cloth + Nappa leather bolsters [0313] - oryginalnie,
- Black Full Nappa leather [0318] - obecnie.

Unikalność: W HD91 powstało 5877 sztuk M5 E34 z czego:
- 340 sztuk w powyższym kolorze nadwozia,
- tylko 82 sztuki w oryginalnej konfiguracji koloru nadwozia i tapicerki,
- tylko 112 sztuk w obecnej konfiguracji koloru nadwozia i tapicerki.


Wyposażenie seryjne:
- [235] hak ze zdejmowaną głowicą,
- [320] usunięte oznaczenie modelu,
- [528] automatyczna recyrkulacja powietrza (AUC),
- [530] ręczna 2 strefowa klimatyzacja,
- [560] tylne, boczne lampki do czytania,
- [571] alternator o zwiększonej mocy,
- [653] radio BMW BAVARIA C REVERSE II,
- [676] zestaw głośników.


Modyfikacje:

- swap silnika na S38B38,
- kute tłoki CP Pistons 95mm CR 8.5, pojemność silnika 3828 ccm,
- sworznie tłokowe Heavy Duty CP Pistons,
- kute korbowody SPM,
- szpilki i nakrętki głowicy ARP,
- uszczelka pod głowicę MLS Cometic,
- całkowity remont głowicy,
- nowy rozrząd OEM,
- napinacz rozrządu S50B32,
- świece zapłonowe NGK PKR7A,
- rurowy kolektor wydechowy PPF,
- turbosprężarka Garrett GT4088R,
- wastegate 50mm FMIC.PL,
- układ dolotowy od sprężarki do intercoolera 63.5mm,
- intercooler 550x230x65mm,
- układ dolotowy od intercoolera do kolektora dolotowego 63.5mm,
- BOV HKS SSQV FMIC.PL,
- zmodyfikowany seryjny kolektor dolotowy,
- stożkowy filtr powietrza 102mm,
- jednomasowe koło zamachowe M30,
- 4-łapkowa spiekowa tarcza sprzęgła,
- docisk sprzęgła UUC Performance Organic,
- 6-biegowa skrzynia biegów,
- dyferencjał 3.91 + 40% szpera,
- przelotowy układ wydechowy 3.0”,
- dwa 3.0” przelotowe tłumiki MTG,
- wtryskiwacze Siemens Deka 850ccm/min,
- pompa paliwa Aeromotive 340lph,
- Sterownik Ecumaster DET3 z wbudowanym MPX4250AP,
- EBC MAC sterowane przez DET3,
- brak radia - wskaźniki Auto Gauge SM Peak: boost, EGT, ciśnienie. oleju,
- strojenie by Michał Małecki,
- swap całego wnętrza,
- skórzana tapicerka po renowacji,
- [243] 2 x airbag,
- [302] oryginalny alarm,
- [339] pakiet shadowline,
- [415] roleta tylna - mechaniczna,
- [417] rolety boczne - mechaniczne,
- [423] welurowe dywaniki,
- [564] pakiet oświetlenia wnętrza,
- [710] czteroramienna kierownica obszyta skórą,
- [784] aerodynamiczne lusterka zewnętrzne ///M,
- czerwone pasy bezpieczeństwa od wersji Winkelhock,
- przednie hamulce Zimmermann Formula Z 345x32mm + 4 tloczkowe zaciski,
- tylne hamulce poliftowe 328x20mm,
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie,
- zawieszenie gwintowane KW Variant 2,
- sportowe stabilizatory Racing Dynamics z 3 stopniową regulacja twardości (przód 27 mm, tył 19 mm),
- rozpórka przednich kielichów - custom made,
- przednie reflektory yellow hella,
- przednie halogeny yellow hella,
- czarna nerka,
- tylne reflektory black hella,
- przedni zderzak M Technik,
- 3 zestawy felg (M System I + M Parallel Spoke + Schmidt VN Line 9x18 + 10.5x18),
- 3 zestawy dystansow.

 


Wątek na Mforum - link


Galeria:



        Powered by cms.wij.pl